Ji tiktoka nexweşxaneyê, di nav yên din de, hûn dikarin fêr bibin: gelo evîndarbûn nexweşiyek derûnî ye?室内smzdj. Nimûneyek ji naveroka tenduristiyê ya kêfî ku li ser st. Tiktokê nexweşxaneyê. Wojciech. Çavkanî: tiktok.ComNimûneyên çalakiyên bandorker ên li ser medyaya civakî di derman de: linkedinlinkedin cîhek ji bo weşandina naveroka bijîjkî ya tevlihev an parvekirina materyal û lêkolînên zanistî ye. Li ser vê platformê hûn dikarin Li ser vê platformê hûn dikarin serketinên xwe an destkeftiyên saziya xwe parve bikin, hevkarên nû bidin nasîn, bûyerên heyî û kampanyayên tenduristî û civakî pêşve bibin.
Linkedin di heman demê de, û berî her tiştî, cîhek damezrandina têkiliyên ka Lîsteya E-nameyê B2B rsaziyê ye. Wêne. Mînaka postên linkedin ku ji hêla pîşesaziya tenduristiyê ve hatine weşandin. Çavkanî: linkedin. Kirrûbirra medyaya civakî ya ji bo sektora tenduristiyê - Nimûneyên reklamê yên dravî yên çalakiyên medyaya civakî yên bandorker ên di derman de ne tenê li ser çalakiyên organîk (belaş) têne bingeh kirin, lê di pîşesaziya bijîjkî de jî kampanyayên dravî jî vedigirin. Di warê nivîsgehan de, Di warê ofîs, klînîk, dermanxane û tewra karûbarên dermanê estetîk de, ew hinekî ji yên standard cûda dibin, ji ber ku ew bi qanûnê bi tundî têne rêve kirin (hûn ê di paragrafa paşîn de li ser vê bixwînin).
Her çend gelek sînorên wan hebin jî, ew hîn jî amûrek danasînê ya pir bi bandor in. Ev e ji ber ku ew dihêlin hûn bi peyamek taybetî re bigihîjin komek taybetî ya wergiran. Wêne. Mînakek drav Mînaka kampanyayek reklamê ya bi pere li ser facebook ji bo pîşesaziya bijîjkî. Çavkanî: facebook.Com em çawa di kampanyayên medyaya civakî de tavan bişkînin? Reçeteya me ya serkeftinê nas bikin! Pêşniyara me nas bikin! Meriv çawa ji bo pîşesaziya bijîjkî medyaya civakî nemeşîne? Qaîdeyên ragihandinê yên di medyaya civakî de ji bo pîşesaziya bijîjkî ne hêsan in û li ser zemînek şikestî ne.
|